Ivo Toman: Jak prodávat z očí do očí
Audio kniha + e-kniha

Audio kniha stojí 357 Kč, e-kniha stojí 357 Kč. Dohromady je to 714 Kč.
Vy je zde máte jen za 499 Kč. Ušetříte tak 215 Kč! 

Audio kniha Jak prodávat z očí do očí

E-kniha Jak prodávat z očí do očí 

Při prodeji děláme spoustu chyb

Cestou pokusů a omylů ztratíme spoustu času a mnozí to vzdají po několika neúspěších, protože neví, jak dál. Hlavně začátečníkům chybí praktický návod, jak prodávat. Máme sice knihy o teorii psychologie prodeje, o marketingu i příběhy úspěšných. Ale stále tu něco chybělo.
Chyběl praktický návod, jak mají začínající prodejci postupovat. Něco jako kuchařka osobního prodeje, podle níž by mohli začít „vařit“ své úspěšné prodejní schůzky. Něco, co jim usnadní cestu bez nudné teorie.

Proto Ivo Toman v této knize sepsal vše důležité, co ví o osobním prodeji z očí do očí a řešení námitek. Vše, co mu pomáhalo, ale i co nepomáhalo v tisících obchodních jednáních za více než tři desítky let.
 
V této kuchařce prodeje nenajdete moc teorie, vědecké rozbory ani složité propočty. Zato zde najdete praktické návody, jak nedělat zbytečné chyby. V dobré kuchařce také jdete k cíli postupně, bod po bodu. Není v ní napsáno: „Nasypte to tam úplně všechno najednou a vařte to, jak dlouho chcete.“
Stejně tak ani vy nemůžete zákazníkovi „nasypat do hlavy“ vše, co víte o vašem úžasném produktu, protože pak v jeho hlavě nebude váš úžasný produkt, ale chaos. 

Tato kuchařka prodeje“ vám to pomůže zjednodušit. Díky tomu vyděláte prodejem mnohem více peněz. Začtěte se do příběhů mezi prodejci a kupujícími a pochopte úspěšné prodejní techniky, fígly a triky. 
 
O čem je audio kniha e-kniha Jak prodávat z očí do očí:
Zákazník se musí cítit bezpečně
Důvěra a čemu lidé nedůvěřují
Dvě velké chyby, které však koučové učí
Revoluční využití lidských smyslů
Barvy a fonty
Přitažlivost pomáhá i škodí
Čich a chuť v prodeji                               
Osobní zážitek a silný příběh                  
Cena - strašák pro kupujícího i prodejce     
Deset věcí, které nejvíce otupí cenu
Uzavření obchodu a nákupní signály
Několik fíglů při uzavíraní obchodu
Reverzní psychologie
Jak využít předsudky zákazníků?
Pár dobrých tipů při pozvání 
Chyby při pozvání a studené kontakty
B2B - Jak prodávat firmám
Otázky dobré i špatné
Námitky: Je to drahé, nemám peníze,  konkurence to má levnější, musím si to rozmyslet, pošlete mi to e-mailem, nemám zájem, nemám čas        
      
Celkový čas: 6 hodin 7 minut 37 sekund

Co o knize Jak prodávat z očí do očí říkají ostatní?

„Vážený pane Toman, po několika týdnech očekávání se mi konečně dostala do ruky vaše nová kniha. Jednoznačně nejlepší, co jsem na dané téma kdy četl. Celý život je o osobním prodeji a rady uvedené v knize jsou jednoznačně inspirující. Myslím, že myšlenky v ní uvedené mají přesah i do osobního života, jako například, že "Naše očekávání musí být překročeno" nebo "Chovej se k lidem tak, jak oni potřebují, aby se s nimi jednalo". Už teď se těším na Vaši další knihu. Velice děkuji i za osobní věnování.“
Dušan Gregorovič Plzeň
„Musím se podělit o zážitek při čtení knihy Jak prodávat z očí do očí od Iva Tomana. Mám nyní více času na knihy a tak jsem jich začal číst hned několik najednou. Ale tahle jasně vítězí. Jakmile ji otevřu, nedá se přestat číst. Na každé straně nebo spíš v každém odstavci je tolik praktických rad. Myslím si, že asi každý si v knize najde něco pro sebe a určitě nemusí být obchodníkem. Rady jsou svým způsobem univerzální a hodí se do každodenního pracovního i soukromého dne. A jenom upozorňuji, že knihu nevydal Melvil !!!“
Zdeněk KoptíkPraha
„Dobrý den, pane Toman, v tuto chvíli čtu Vaši knihu “Jak prodávat z očí do očí”, na kterou jsem narazil čirou náhodou. A musím říct, že jsem nikde nenašel lepší “návod” na to, jak se vlastně nezbláznit z obyčejné schůzky s klientem. Pracuji jako OZ ve společnosti, kterou jste tam malinko zmínil - Rainbow. Touhle cestou Vám chci poděkovat za to, jakým způsobem to děláte, jakmile dočtu tuto knihu, tak okamžitě objednám další a případně si objednám i nějaký Váš kurz. Ještě jednou moc děkuji a ať se Vám daří ve všem, co děláte.“
Vojtěch SoučekPraha

Nikdy nebyl lepší důvod zkusit nové postupy, než teď.